مشکل آپدیت در محصولات کسپرسکی

#1
 
با توجه به تغییر در سیستم اینترنت‌دهی اپراتورهای تلفن همراه و استفاده از سیستم cash  معمولا آپدیت کسپرسکی از طریق این اپراتورها با مشکل مواجه می شود. اگر اینترنت شما ایرانسل و یا همراه اول است، برای تست از اینترنت سرویس دهنده ی دیگری یا از وی پی ان استفاده نمایید. در غیر اینصورت لطفا موارد زیر را بررسی نمایید:
ساعت و تاریخ سیستم بروز باشد
روی سیستم پروکسی ست نشده باشد
آنتی ویروس دیگری روی سیستم نصب نباشد
تنظیم زیر را در کسپرسکی چک و اعمال نمایید:
Setting<Additional<Network<Proxy server settings  و انتخاب گزینه Automatically detect proxu server settings​​​​​​​
سیستم آلوده نباشد
اگر در نهایت مشکل بروزرسانی برطرف نشد کسپرسکی را از روی سیستم حذف نموده و نسخه آخر آن را از سایت http://irkaspersky.com/update دانلود و نصب نمایید. 

بازگشت به “اینترنت سکیوریتی کسپرسکی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان

cron